دفتر کل 160 برگ وزیری
دفتر کل در حسابداری، به منظور تهیه ترازنامه و صورتهای مالی در شرکتها و مجموعههای دارای کد اقتصادی استفاده میشود. این دفتر همانند دفتر روزنامه و دفتر معین، یکی از ابزارهای مهم برای تکمیل فرآیند حسابداری به شمار میآید. بدون این ابزارها، امکان انجام کامل و دقیق امور حسابداری وجود ندارد. هر یک از این دفاتر بهطور تکمیلی با یکدیگر هماهنگی دارند و بدون هماهنگی این ابزارها، نمیتوان به درستی اطلاعات مالی را تدوین کرد. بنابراین، استفاده از دفاتر حسابداری در هر روشی که باشد، ضروری است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.